Asics
Od momentu powstania marki w 1949 roku, ASICS pozostaje jednym z niekwestionowanych liderów rynku obuwia sportowego.
Na przestrzeni dekad, firmie udało się wypuścić kilka kultowych dziś serii, w tym GEL-Lyte, Gel-Kayano oraz Onitsuka Tiger.
Dzięki zaangażowaniu marki, do lat dziewięćdziesiątych, sneakersy ASICS były już stylowym dodatkiem, który znalazł rzesze fanów nie tylko wśród sportowców, ale i wśród osób zainteresowanych luźną modą prosto z ulicy.
Nowoczesna technologia w każdym Twoim kroku
Nie stało się to przypadkiem. ASICS, niemalże od momentu swoich narodzin, co roku przeznacza ogromne środki na rozwój technologii, na których bazie buduje swoje produkty, co pozwala marce stale dyktować kierunek, w którym podąża branża.
Jednym z charakterystycznych dla ASICS rozwiązań jest system GEL, wykorzystywany w modelach dedykowanych profesjonalnym biegaczom.
Technologia żelowego modułu umieszczonego w pięcie buta, od lat zapewnia sportowcom niespotykaną wygodę i amortyzację stóp, dzięki czemu minimalizuje ryzyko wystąpienia kontuzji.
Nic więc dziwnego, że jakość gwarantowana przez markę stale znajduje nowych zwolenników wśród ludzi sportu.
Prócz biegaczy, przez lata z ASICS współpracowało szerokie grono wybitnych atletów, w tym legendy świata piłki nożnej, takie jak Andres Iniesta, Antonio Di Natale i Fabio Grosso.
Do dzisiaj najpopularniejszy model od ASICS — Onitsuka Tiger w wersji żółtej, kojarzony jest także z ikoną kina akcji, czyli samym Bruce’em Lee.
Oryginalna stylistyka z japońskim rodowodem
Logo japońskiej firmy oznacza jednak nie tylko produkt wygodny i trwały, a przez to opłacalny.
Projektanci pracujący dla ASICS nie chodzą na kompromisy, dokładając wszelkich starań, by ich obuwie kojarzyło się z nieprzeciętnym i oryginalnym wzornictwem.
Jako marka Debrande oferujemy szeroki wybór w 100% oryginalnego obuwia marki ASICS, włączając w to wymienione powyżej modele z rewolucyjną technologią Gel. Dodatkową zaletą naszej oferty są atrakcyjne ceny, dzięki którym zaoszczędzisz nawet do kilkudziesięciu procent względem wartości rynkowej produktów.