Zasady dotyczące zwrotów

 

Nie trafiłeś z rozmiarem? A może produkt po prostu nie trafił w Twój gust? Pamiętaj, że zawsze możesz dokonać zwrotu lub wymiany i masz na to 14 dni od momentu odebrania przesyłki. 

 

Zwrot w kliku krokach:

  1. Poinformuj nas, że chcesz odstąpić od umowy -  Zwrot możesz zgłosić korzystając z modułu "zwrot towaru" dostępnego po zalogowaniu na Twoim koncie w sklepie. Możesz również napisać do nas wiadomość o chęci odstąpienia od umowy na adres mailowy kontakt@debrande.pl. 
  2. Zapakuj zwracany produkt - kartonik z produktem umieść w opakowaniu ochronnym (np foliopak), dołącz paragon lub fakturę oraz formularz zwrotu (Pobierz tutaj). Jeśli nie masz dostępu do drukarki możesz te same informacje napisać na kartce papieru. 
  3. Wyślij do nas przesyłkę - możesz ją nadać na własną rękę, dostarczyć nam ją osobiście lub skorzystać z szybkich zwrotów przez paczkomaty Inpost w cenie 9 zł. Opcja ta jest dostępna po zalogowaniu na swoje konto w sklepie. Należy wejść w zwracane zamówienie, kliknąć przycisk "zwróć towar" i dalej postępować wg komunikatów. Koszt takiego zwrotu zostanie potrącony od zwracanej kwoty. Przesyłkę należy nadać na adres:
                        DEBRANDE Sp. z o.o.
                        ul. Obornicka 227
                        60-650 Poznań
                        tel. 575695711
  4. Zwrot środków - wykonamy go jak najszybciej na wskazane konto bankowe - zazwyczaj zajmuje nam to do 2 dni roboczych od momentu odebrania przesyłki zwrotnej.

 

Wymiana w kliku krokach:

  1. Poinformuj nas, że chcesz dokonać wymiany - zadzwoń do nas lub napisz (kontakt). Sprawdzimy dostępność produktu, zarezerwujemy go i potwierdzimy mailowo lub telefonicznie możliwość wymiany. Możesz też złożyć nowe zamówienie i wpisać w jego komentarzu "zamówienie na wymianę".
  2. Zapakuj wymieniany produkt - kartonik z produktem umieść w opakowaniu ochronnym (np. foliopak), dołącz paragon lub fakturę oraz formularz wymiany (pobierz tutaj). Jeśli nie masz dostępu do drukarki możesz te same informacje napisać na kartce papieru.
  3. Wyślij do nas przesyłkę - możesz ją nadać na własną rękę, dostarczyć nam ją osobiście lub skorzystać z szybkich zwrotów przez paczkomaty Inpost w cenie 9 zł. Opcja ta jest dostępna po zalogowaniu na swoje konto w sklepie. Należy wejść w zwracane zamówienie, kliknąć przycisk "zwróć towar" i dalej postępować wg komunikatów. Koszt takiego zwrotu plus koszt ponownej wysyłki należy uregulować przed realizacją wymiany. 
  4. Jeśli cena produktu na wymianę jest wyższa, musisz pokryć różnicę w cenie, przelewając stosowną kwotę na nasze konto. Natomiast jeśli cena produktu na wymianę jest niższa, zobowiązujemy się do zwrotu różnicy w cenie bezpośrednim przelewem na wskazane konto bankowe.
  5. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i uregulowaniu ewentualnych dopłat, bezzwłocznie zrealizujemy wymianę i wyślemy wiadomość z potwierdzeniem.

 

Więcej szczegółów dot. odstąpienia od umowy i wymiany produktów znajdziesz w naszym Regulaminie

Zaufane Opinie IdoSell
4.88 / 5.00 1036 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-05-12
Szybka dostawa, produkt oryginalny, w bardzo dobrej cenie
2024-05-10
wszysko ok.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel